2022 | octubre | |  | | Publicaciones recibidas N°36 VV, AA. |
| | |  | | Lola Arias. Re-enacting Life Pinta, María Fernanda. |
| | |  | | Danza y peronismo. Disputas entre cultura de elite y culturas populares. Alcala, Victoria. |
| | |  | | What do we Understand by Dramaturgy and Other Theatrical Practices? Interview with Juan Francisco Dasso González, Malala. |
| | |  | | Theater and Acting during the Sociedad del Buen Gusto por el Teatro: Censorship, Pedagogy and Other Disruptive Elements Correa Vázquez, Lucía. |
| | |  | | Metacrítica teatral. Rehabilitación política de la crítica teatral mexicana Castro Rivera, Andrea Isabel. |
| | |  | | The Link as a Creative Engine. Interview with Jazmín Sequeira Aguada Bertea, Verónica. |
| | |  | | "Like Chekhov's characters". Intersections between Theatre and Photography II. Pinta, María Fernanda. |
| | |  | | La Traducción. Prueba 8: A Work by the Buenos Aires Scenic Company Directed by Matías Feldman Zenobi, Laura. |
| | |  | | Frontiers, Gender and Integration Processes: Acting as a Strategy of Resistance in the Theater of Lola Arias Cobello, Denise. |
| | |  | | Facing mirrors. The theatrical Spectator as a Double in the Film Trilogy by Mariano Pensotti Trastoy, Beatriz. |
| | |  | | Convención Teatro’s Fifteenth Anniversary: Communities of Writing and Interrogation in the Independent Theatre from Córdoba Paz Sena, Leticia. |
| | |  | | Analysis of the Desiring Production in Four Theatrical Creative Processes (Cordoba 2007-2012) Cismondi, Carolina. |
| junio | |  | | Dossier: I Jornadas Federales de Estudios Escénicos del Instituto de Historia del Arte Argentino y Latinoamericano “Luis Ordaz”, (Facultad de Filosofía y Letras, Universidad de Buenos Aires) Trastoy, Beatriz. |
| mayo | |  | | Staging Lives in Latin American Theater: Bodies-Objects-Archives Telleria, Nahuel. |
| | |  | | "Polixena y la cocinerita. Farsa pirotécnica" (1931) de Alfonsina Storni. Acerca de la puesta en escena, criterios de ensayo y entrenamiento de un espectáculo de investigación-creación de la Universidad Nacional de Río Negro Pricco, Aldo Rubén. |
| | |  | | Mutis por el foro. Artes escénicas y política en tiempos de pandemia Bruzzoni Giovanelli, Lucía. |
| | |  | | Does a Thinking Sensoriality Go beyond the Ephemeral and Museify It? Musitano, Adriana. |
| | |  | | De la calle al mundo. Recorridos, imágenes y sentidos en "Fuerza bruta" Pensa, Mariana. |
| | |  | | Between the Theatre of One’s Own and the Work of Other Women. A Conversation with Gracia Morales about Her Dramatic Work and Her Research on Theatre Brizuela, Mabel - Abraham, Luis Emilio. |
| | |  | | Performative Postmemory in the Theatre of Lola Arias Tarantuviez , Susana. |
| | |  | | Playwriting in Tandil in the 21st Century: Catalina Landivar and María Elena Nemi Fuentes, Teresita María Victoria . |
| | |  | | El Muererío Teatro: Twenty-Five Years on the National Scene Forgnone, Juan Cruz - Noguera, Lía. |
| | |  | | “Can We Do It Here?”: Territoriality and Imaginary in the Theater of Salta Sosa, Marcela Beatriz. |
| | |  | | Hydra and the Philosophising of Action Art. Salcido, Miroslava. |
| | |  | | A Greek Tragedy on the Banks. Reworkings of the Classical Myth in "El reñidero" by Sergio De Cecco Oulego, Daniela. |
| | |  | | Dispositivo Escénico Relacional: nuevos formatos de activación, traducción, desciframiento e interferencia para las artes escénicas contemporáneas Ordoñez-Matute, Rigoberto. |
| | |  | | Theatrical Ethos and techné. Cantú Toscano, Mario - Bejarle Pano, Guadalupe - Zúñiga Gómez, Denisse - Serrano Moreno, Daniel . |
| | |  | | Live Musical Accompaniment as a Resource in Dramaturgical Composition Colasessano, Mario. |
| | |  | | Flujo, fragilidad y potencia. Lenguajes que trascienden hacia la construcción de un cuerpo de actuación Pessolano, Carla. |
| | |  | | Aproximación al Teatro del Oprimido de Augusto Boal (Primera parte). Resonancias de la servidumbre voluntaria según Étienne de La Boétie Geirola, Gustavo. |